Πέντε συμβουλές για καλύτερη όραση

0

Η υγεία των ματιών εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Παράγοντες, οι οποίοι συμβάλουν στην προστασία των οφθαλμών έναντι σοβαρότατων οφθαλμολογικών παθήσεων. Σας παραθέτουμε τους πέντε παράγοντες, οι οποίοι μπορούν να λειτουργήσουν ως «ασπίδα» προστασίας της όρασης σας.

  1. Φροντίστε να καταναλώνετε αρκετές ποσότητες λουτεΐνης. Η λουτεΐνη, αποτελεί αντιοξειδωτικό, το οποίο σχετίζεται με την υγεία των οφθαλμών. Η κατανάλωση επαρκών ποσοτήτων λουτεΐνης, συμβάλει στην πρόληψη εμφάνισης του καταρράκτη και της εκφύλισης ωχράς κηλίδας. Τα φυλλώδη λαχανικά, ο κρόκος του αυγού, τα χόρτα, η μουστάρδα, το κάρδαμο και ο μαϊντανός, αποτελούν πλούσιες πηγές της συγκεκριμένης αντιοξειδωτικής ουσίας.
  2. Εντάξτε στη διατροφή σας τροφές με Ω3 λιπαρά οξέα. Τα ψάρια και οι ξηροί καρποί αποτελούν πλούσιες πηγές των Ω3 λιπαρών οξέων. Τα Ω3 λιπαρά οξέα βοηθούν στην αντιμετώπιση της φλεγμονής, ενώ προστατεύουν από ενδεχόμενες φθορές, τη φυσιολογία του οφθαλμού.
  3. Περιορίστε την πρόσληψη σακχάρων. Μια διατροφή, η οποία περιέχει υψηλή περιεκτικότητα σε σάκχαρα, μπορεί να βλάψει τους οφθαλμούς με δυο τρόπους. Α) Την καταστροφή των προτείνων του οφθαλμού μέσω μιας διαδικασίας, η οποία ονομάζεται γλυκοζηλίωση. Β) Το υψηλό σάκχαρο του αίματος, μπορεί να προκαλέσει καταστροφή των νεύρων του ματιού, συνεπώς και επιδείνωση της όρασης.
  4. Να κάνετε πάντοτε χρήση των γυαλιών ηλίου. Η έκθεση του γυμνού οφθαλμού στις υπεριώδεις ακτίνες του ηλίου εγκυμονεί σοβαρότατους κινδύνους για την υγεία των ματιών. Ο καταρράκτης και η εκφύλιση ωχράς κηλίδας, σχετίζονται επίσης με την έκθεση των ματιών στην υπεριώδη ακτινοβολία.
  5. Σταματήστε το κάπνισμα. Εάν έχετε υιοθετήσει αυτή την κακή για την υγεία σας, συνήθεια, τότε θα πρέπει να την σταματήσετε καθώς το κάπνισμα αυξάνει τις πιθανότητες εκδήλωσης καταρράκτη, εκφύλισης ωχράς κηλίδας και βλάβες του οπτικού νεύρου.
Μοιραστείτε το :