Ποιες τροφές εκτός από τα ψάρια ενισχύουν την όραση;

0

Σύμφωνα με μελέτες, πάνω από 25εκατομμύρια άτομα ανά τον κόσμο πάσχουν από εκφύλιση ωχράς κηλίδας και από καταρράκτη. Οφθαλμολογικές παθήσεις, οι οποίες αποτελούν τη νούμερο ένα απειλή για απώλεια της όρασης και προκαλούνται από την οξείδωση και τη φλεγμονή των οφθαλμών.

Πρόσφατες έρευνες έδειξαν πως οι τροφές, οι οποίες είναι πλούσιες σε λουτεΐνη και ζεαξανθίνη, μειώνουν τον κίνδυνο ανάπτυξης σοβαρότατων οφθαλμολογικών παθήσεων. Επίσης, σύμφωνα με νεώτερες μελέτες, μια διατροφή η οποία είναι πλούσια σε βιταμίνες C, Ε, β-καροτένιο, ψευδάργυρο και ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, συμβάλει στην πρόληψη εμφάνισης οφθαλμολογικών παθήσεων, οι οποίες σχετίζονται με την ηλικία.

Αυτές είναι οι τροφές που μπορούν να ενισχύσουν και να προστατέψουν την όραση σας

Καλαμπόκι. Το καλαμπόκι αποτελεί πηγή λουτεΐνης και ζεαξανθίνης, ενώ σύμφωνα με έρευνα, όσο πιο πολύ κρατά το μαγείρεμα της συγκεκριμένης τροφής, τόσο πιο πολύ αυξάνεται η ποσότητα λουτεΐνης , καθώς επίσης και τα επίπεδα των αντιοξειδωτικών ανά μερίδα.

Σπανάκι. Ένα φλιτζάνι σπανάκι περιέχει υψηλή συγκέντρωση λουτεΐνης και ζεαξανθίνης. Επίσης, οι ειδικοί συνιστούν να το καταναλώνουμε βρασμένο, έτσι ώστε να απορροφάται καλύτερα η ζεαξανθίνη.

Μπρόκολο. Το μπρόκολο αποτελεί πηγή ινών, καθώς επίσης και της βιταμίνης C. Περιέχει όμως και υψηλές ποσότητες β-καροτίνης, λουτεΐνης και ζεαξανθίνης.

Αυγά. Τα αυγά περιέχουν Ω3 λιπαρά οξέα, βιταμίνη Ε και λουτεΐνη.

Πορτοκάλια. Τα πορτοκάλια αποτελούν μια από τις πιο πλούσιες πηγές της βιταμίνης C, η οποία συμβάλει στη διατήρηση της καλής υγείας των ιστών των οφθαλμών.

Μοιραστείτε το :