Δέκα τρόποι για να αντιμετωπίσετε τις υψηλές θερμοκρασίες του καλοκαιριού

0

Οι πρώτες ημέρες αυτής της εβδομάδας ήταν ιδιαίτερα ζεστές, κάνοντας την καθημερινότητα μας ακόμα πιο δύσκολη και επειδή των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν, οργανωθείτε έγκαιρα πριν αρχίσουν οι καύσωνες αυτού του καλοκαιριού.

  1. Εάν είστε πρωινοί τύποι, δηλαδή πρωινές υποχρεώσεις σε τράπεζα και σουπερμάρκετ, καλό θα ήταν να γίνουν τις πολύ πρωινές ώρες, πριν ο ήλιος σηκωθεί ψηλά και αρχίσει να καίει.
  2. Προμηθευθείτε γυαλιά ηλίου. Τα γυαλιά ηλίου θα σας προστατεύσουν από τις υπεριώδεις ακτίνες του ηλίου, ενώ θα ξεκουράσουν τα μάτια σας. Μην ξεχνάτε πως πρέπει να κάνετε συνεχώς χρήση των γυαλιών ηλίου, όταν βρίσκεστε σε εξωτερικούς χώρους.
  3. Ενυδατωθείτε. Πιείτε έως και 12 ποτήρια νερό ημερησίως, ώστε να κρατήσετε τον οργανισμό σας ενυδατωμένο. Μην ξεχνάτε πως κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού το σώμα μας χάνει υγρά μέσω του ιδρώτα.
  4. Κλείστε τις κουρτίνες και τα στόρια, εμποδίζοντας τις ζεστές ακτίνες να μπουν στο σπίτι.
  5. Φορέστε καπέλο. Προστατεύεστε το κεφάλι σας από την υπερβολική ζέστη.
  6. Δροσίστε το στρώμα σας. Ένα παλιό και δοκιμασμένο κόλπο. Δροσίστε το στρώμα σας με παγοκυψέλες από σιλικόνη.
  7. Βάλτε αντηλιακό. Μην ξεχνάτε να βάζετε αντηλιακό πριν βγείτε έξω.
  8. Αποσυμφορίστε τη πίεση σε σημεία. Εάν νιώθετε πως σε ορισμένα σημεία του σώματος σας η θερμοκρασία έχει ανέβει υπερβολικά, βάλτε ένα μπουκάλι παγωμένο νερό.
  9. Κάντε ντους. Το νερό δροσίσει γι’αυτό κάντε ντους έως και δυο φορές ημερησίως.
  10. Βάλτε στη διατροφή σας τις σαλάτες. Το λάχανο, το καλαμπόκι και το αγγούρι αποτελούν την καλύτερη επιλογή, καθώς περιέχουν υψηλές ποσότητες νερού.
Μοιραστείτε το :