Διατροφή και προστασία από τον ήλιο

0

Το αντηλιακό και τα γυαλιά ηλίου είναι οι πιο σημαντικοί μας σύμμαχος το καλοκαίρι στην προστασία από την υπεριώδη ακτινοβολία. Επιπλέον προστασία όμως μπορούμε να προσφέρουμε στο δέρμα μας και μέσω της διατροφής μας.

Οι πιο κάτω τροφές περιέχουν θρεπτικά συστατικά που αντιμετωπίζουν την ζημιά που προκαλεί ο ήλιος στην επιδερμίδα.

Blueberries

Τα blueberries είναι γεμάτα με αντιοξειδωτικά και αντιμετωπίζουν τις ελεύθερες ρίζες που προκαλούνται από την υπεριώδη ακτινοβολία και δημιουργούν σημάδια πρόωρης γήρανσης.

Καρπούζι

Το καρπούζι το πιο χαρακτηριστικό φρούτο του καλοκαιριού περιέχει λυκοπένιο, ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό για την προστασία του δέρματος.

Ξηροί καρποί και σπόροι

Οι ξηροί καρποί όπως τα καρύδια, και οι σπόροι όπως ο λιναρόσπορος, περιέχουν λιπαρά οξέα ω-3. Τα ψάρια και τα αυγά μας τα προσφέρουν επίσης, και τα οφέλη για το δέρμα μας είναι μεγάλα: έχουν αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες, και διατηρούν το δέρμα μας σφιχτό και νεανικό.

Καρότα και πράσινα, φυλλώδη λαχανικά

Περιέχουν το πολύ σημαντικό αντιοξειδωτικό β-καροτένιο, που στον οργανισμό μας μετατρέπεται σε βιταμίνη Α. Εκτός από το β-καροτένιο, όμως, τα πράσινα, φυλλώδη λαχανικά περιέχουν και τα αντιοξειδωτικά λουτεΐνη και ζεαξανθίνη, που επίσης προστατεύουν το δέρμα μας από τον ήλιο.

Πράσινο τσάι

Το πράσινο τσάι αποδείχθηκε, μέσα από μια έρευνα σε ποντίκια, ότι μπορούσε να ελαττώσει τους όγκους που δημιουργούνταν λόγω υπεριώδους ακτινοβολίας, λόγω των φλαβονοειδών του. Επιπλέον, το πράσινο τσάι βοηθάει και στην προστασία του κολλαγόνου μας.

Κουνουπίδι

Το κουνουπίδι ανήκει στην οικογένεια των σταυρανθών, όπως το μπρόκολο και η λαχανίδα, και είναι μερικά από τα λαχανικά με τις μεγαλύτερες συγκεντρώσεις αντιοξειδωτικών και πολύτιμων βιταμινών και μετάλλων.

Μοιραστείτε το :