Πώς να ανακουφίσετε τα μάτια σας έπειτα από πολύωρη χρήση του υπολογιστή

0

Σχεδόν για 10 ώρες καθημερινά, ο υπολογιστής αποτελεί κύριος πρωταγωνιστής στη ζωή μας. Ο σύγχρονος άνθρωπος χρησιμοποιεί τον Η/Υ είτε ως μέσο εργασίας είτε ως μέσο διασκέδασης. Ποιες είναι όμως οι επιπτώσεις στους οφθαλμούς και πως μπορούμε να ξεκουράσουμε τα μάτια μας έπειτα από πολύωρη χρήση του H/Y;

Έπειτα από πολύωρη χρήση του υπολογιστή είναι λογικό το άτομο να εκφράζει παράπονα για την υγεία των οφθαλμών του. Σύμφωνα με έρευνες, η κούραση, καθώς επίσης και πλήθος συμπτωμάτων των οφθαλμών, συμβαίνουν περίπου στο 50-90% όσων κάνουν χρήση του ηλεκτρονικού υπολογιστή.

Σας παρουσιάζουμε τους 10 τρόπους με τους οποίους μπορείτε να μειώσετε το ενοχλητικό συναίσθημα της κούρασης που οφείλεται στο σύνδρομο των υπολογιστών.

– Επισκεφθείτε τον οφθαλμίατρο για εξετάσεις.

Οι εξετάσεις ρουτίνας αποτελούν ένα βασικό βήμα για την υγεία των οφθαλμών. Μάλιστα, οι χρήστες των υπολογιστών, θα πρέπει να επισκεφθούν τον οφθαλμίατρο πριν ξεκινήσουν τη δουλειά.

– Ελαχιστοποιήστε τις αντανακλάσεις αλλά και τις λάμψεις.

Οι λάμψεις στους τοίχους αλλά και στις επιφάνειες, όπως στην οθόνη του υπολογιστή, μπορούν να επηρεάσουν αρνητικά την υγεία των οφθαλμών. Λύση αποτελεί το βάψιμο των τοίχων σε σκούρες αποχρώσεις, ή η τοποθέτηση ενός σκουρόχρωμου καλύμματος στην οθόνη.

– Χρησιμοποιήστε τον σωστό φωτισμό.

Υπάρχουν περιπτώσεις όπου το αίσθημα της κούρασης στους οφθαλμούς οφείλεται στο υπερβολικό φως που έρχεται απ’έξω.

– Αναβαθμίστε την οθόνη σας.

Προμηθευτείτε μιας καλής ποιότητας οθόνη LCD. Οι οθόνες LCD συνήθως διαθέτουν επιφάνεια που ελαχιστοποιεί τις αντανακλάσεις.

– Ρυθμίστε την οθόνη σας.

Ρυθμίστε τη φωτεινότητα της οθόνης σας, ώστε να είναι ανάλογη με τη φωτεινότητα του περιβάλλοντος.
Να ανοιγοκλείνετε συχνά τους οφθαλμούς σας.

– Εφαρμόστε το τρικ ξεκούρασης.

Για να μειώσετε τον κίνδυνο εμφάνισης των συμπτωμάτων που προέρχονται από το σύνδρομο υπολογιστών, δοκιμάστε να κοιτάξετε κάτι άλλο εκτός της οθόνης για 20 λεπτά, επίσης να κοιτάτε ένα αντικείμενο που βρίσκεται σε απόσταση 2 μέτρων, για τουλάχιστον 20’ δευτερόλεπτα.

– Κάντε συχνά διαλείμματα.

– Διατηρήστε σωστή στάση σώματος

– Προμηθευθείτε γυαλιά οράσεως που ξεκουράζουν τους οφθαλμούς.

Μοιραστείτε το :