Δέκα συμβουλές για την υγεία των ματιών μας

0

Η όραση αποτελεί μια από τις κυριότερες ανθρώπινες αισθήσεις και για αυτό θα πρέπει να δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στην διατήρηση της καλής λειτουργίας της.

Σας παραθέτουμε δέκα συμβουλές, οι οποίες συμβάλλουν στην διατήρηση της υγείας των οφθαλμών σας.

  1. Να κάνετε πάντα χρήση των απορροφητικών γυαλιών ηλίου, καθώς η υπεριώδη ακτινοβολία είναι ικανή να προκαλέσει σοβαρά οφθαλμολογικά προβλήματα, όπως είναι ο καταρράκτης και η εκφύλιση ωχράς κηλίδας.
  2. Εντάξτε στο καθημερινό σας πρόγραμμα την άσκηση. Σύμφωνα με μελέτες, το περπάτημα μειώνει την ενδοφθάλμια πίεση, προστατεύει τα αγγεία και συμβάλλει στην διατήρηση της υγείας των οφθαλμών.
  3. Να ελέγχετε τακτικά την αρτηριακή σας πίεση. Σε περίπτωση που η αρτηριακή σας πίεση είναι σε υψηλά επίπεδα, θα πρέπει να ρυθμιστεί, ώστε να μειωθούν οι πιθανότητες ανάπτυξης βλαβών του αμφιβληστροειδή χιτώνα.
  4. Διακόψτε το κάπνισμα. Το κάπνισμα είναι ικανό να προκαλέσει καταρράκτη, ακόμα και εκφύλιση ωχράς κηλίδας.
  5. Να ελέγχετε τακτικά τα επίπεδα της χοληστερίνης και του σακχάρου σας. Οι υψηλές τιμές χοληστερίνης, αυξάνουν τις πιθανότητες για εκδήλωση εκφύλισης ωχράς κηλίδας, καθώς επίσης και άλλων σοβαρών αγγειακών παθήσεων του αμφιβληστροειδή χιτώνα. Τα υψηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα, συμβάλλουν στην ανάπτυξη της διαβητικής αμφιβληστροειδοπάθειας, η οποία αποτελεί την κύρια αιτία απώλεια όρασης στον δυτικό κόσμο.
  6. Να επισκέπτεστε τακτικά τον οφθαλμίατρο σας, ακόμα και εάν δεν παρουσιάζετε κάποιο οφθαλμολογικό πρόβλημα.
  7. Τα παιδιά θα πρέπει να εξετάζονται από οφθαλμίατρο, πριν ξεκινήσουν το σχολείο, ώστε να αντιμετωπιστούν εγκαίρως τυχόν οφθαλμολογικά προβλήματα, όπως είναι ο στραβισμός και η αμβλυωπία.
  8. Αν εργάζεστε πολλές ώρες στον υπολογιστή, να κάνετε συχνή χρήση τεχνιτών δακρύων και να μην ξεχνάτε τα συχνά διαλείμματα.
  9. Εντάξτε στην διατροφή σας τα λαχανικά, τα ψάρια και το κοτόπουλο.
  10. Περιορίστε το άγχος της καθημερινότητας.

iatronet.gr

Μοιραστείτε το :