Ψηφιακή καταπόνηση των ματιών

0

Στη σημερινή εποχή οι αμέτρητες ώρες που περνάνε μικροί -μεγάλοι μπροστά στην οθόνη ενός υπολογιστή, ενός tablet ή smartphone, οδηγούν στην ψηφιακή καταπόνηση των ματιών με συμπτώματα όπως τα ξηρά και ερεθισμένα μάτια, θολή όραση, κουρασμένα μάτια, πόνοι σε αυχένα και πλάτη και πονοκεφάλους.

Σύμφωνα με τελευταίες έρευνες το 70% των Αμερικάνων που κάνουν χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή καθημερινά πάσχει από ψηφιακή καταπόνηση των ματιών.

Θα πρέπει όλοι μικροί-μεγάλοι να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και να ακολουθούν κάποια tips πρόληψης της ψηφιακής κόπωσης των ματιών, ώστε να προστατεύουν την όρασή τους και να βοηθηθούν στην καλή υγεία αυτών.

Συνεπώς:

  1. Θα πρέπει να μην ξεχνάτε να ανοιγοκλείνετε τα μάτια σας, καθώς μελέτες έχουν δείξει ότι με τη χρήση των υπολογιστών ξεχνάμε να τα ανοιγοκλείνουμε. Με το ανοιγοκλείσιμο των βλεφάρων, τα δάκρυα δρουν σαν λιπαντικό στην οφθαλμική επιφάνεια και βοηθούν στην ενυδάτωση  του κερατοειδή και του επιπεφυκότα. Επίσης παρέχουν οξυγόνο, γλυκόζη και άλλα χημικά στοιχεία, που είναι απαραίτητα για τη φυσιολογική λειτουργία των κυττάρων του οφθαλμού.
  2. Να χρησιμοποιείτε πάντα τα κατάλληλα επίπεδα φωτισμού.  Ρυθμίστε τη φωτεινότητα του υπολογιστή και του smartphone σας, έτσι ώστε να μην είναι πολύ έντονο το φως.
  3. Να κοιτάτε μακριά από τον υπολογιστή σας κατά καιρούς. Καλό θα ήταν να κοιτάζετε ανά 20 λεπτά σε ένα αντικείμενο που είναι τουλάχιστον 5 μέτρα μακριά από τον υπολογιστή σας για 20 δευτερόλεπτα ή περισσότερο.

 

 

 

Μοιραστείτε το :