Διατροφή και γυναίκα

0

Η κάθε γυναίκα θα πρέπει να περιλαμβάνει τα εξής τέσσερα βασικά στοιχεία στη διατροφή της, για την καλή υγεία και ευεξία.

Βιταμίνες του συμπλέγματος Β

Είναι υπεύθυνες για τη λειτουργία του νευρικού συστήματος και για τη διάθεση. Το φυλλικό οξύ είναι πολύ σημαντικό για τη γονιμότητα και συχνά δίνεται και σαν συμπλήρωμα κατά την περίοδο της κύησης. Επίσης σχετίζεται και με την απορρόφηση του σιδήρου. Το συκώτι, τα φρούτα, τα δημητριακά, τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά και τα θαλασσινά είναι μερικά από τα τρόφιμα στα οποία εμπεριέχεται το σύμπλεγμα των βιταμινών Β.

Ασβέστιο

Συνήθως στις μεγαλύτερες σε ηλικία γυναίκες παρατηρείται οστεοπενία ή οστεοπόρωση. Η διατήρηση της υγείας των οστών είναι το ζητούμενο και το ασβέστιο είναι πολύτιμο και για τη λειτουργία του μεταβολισμού, καθώς και για τη μείωση του λίπους της κοιλιάς. Τα γαλακτοκομικά, το μπρόκολο, το σπανάκι και τα φασόλια έχουν τις απαραίτητες ποσότητες ασβεστίου που χρειάζεται ο οργανισμός.

Σίδηρος

Σε πάρα πολλές γυναίκες παρατηρείται ότι έχουν χαμηλά επίπεδα σιδήρου και φερριτίνης. Το σώμα όμως χρειάζεται τον σίδηρο για να μεταφέρει το οξυγόνο  αλλά και για ενέργεια. Βασικό ρόλο έχει εδώ ο αιμικός σίδηρος, δηλαδή κυρίως το κρέας. Επίσης προτείνονται τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά και τα όσπρια.

 

Μαγνήσιο

Το φυσικό χαλαρωτικό του οργανισμού, θα βοηθήσει στον καλό ύπνο και στην ξεκούραση ενώ θα βελτιώσει και τη λειτουργία του εντέρου σου. Πολύτιμο για τους πόνους της περιόδου, είναι ένα συστατικό sos στη διατροφή. Μπορείτε να το βρείτε στους ξηρούς καρπούς, στα δημητριακά, στα όσπρια και σε αρκετά λαχανικά.

 

Μοιραστείτε το :