Υγιεινές διατροφικές συνήθειες & υγιεινή ζωή

0

Ακολουθήστε καθημερινά υγιεινές διατροφικές συνήθειες, προστατέψετε τον οργανισμό σας και προασπίστε την υγεία των ματιών σας.

Τα τρόφιμα παρέχουν την ενέργεια και τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζονται για να είστε υγιείς. Τα θρεπτικά συστατικά περιλαμβάνουν πρωτεΐνες, υδατάνθρακες, λίπη, βιταμίνες, ανόργανα άλατα και νερό.
  • Να τρώτε ποικιλία τροφών, όπως λαχανικά, φρούτα και προϊόντα ολικής αλέσεως.
  • Να τρώτε άπαχα κρέατα, πουλερικά, ψάρια, φασόλια και γαλακτοκομικά προϊόντα χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά.
  • Να πίνετε πολύ νερό.
  • Περιορίστε το αλάτι, τη ζάχαρη, το αλκοόλ, τα κορεσμένα λιπαρά και τα τρανς λιπαρά οξέα στη διατροφή σας. Τα κορεσμένα λίπη είναι συνήθως λίπη που προέρχονται από ζώα. Ψάξτε για τα βλαβερά τρανς λιπαρά οξέα στις ετικέτες των επεξεργασμένων τροφίμων, στις μαργαρίνες και τα μαγειρικά λίπη.

Και σε συνδυασμό με τα παραπάνω ακολουθήστε σε ένα γενικό πλαίσιο μία υγιεινή ζωή. Με τη λήψη μέτρων προς την κατεύθυνση της υγιούς διαβίωσης, μπορείτε να βοηθήσετε να μειωθεί ο κίνδυνος των σοβαρών παθήσεων και ασθενειών.

  •  Βάλτε τη γυμναστική στη ζωή σας. Η τακτική σωματική δραστηριότητα είναι ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για την υγεία σας.
  • Κάντε τις εξετάσεις που χρειάζεστε. Κάντε έλεγχο της  αρτηριακής σας πίεσης και της χοληστερόλης.
  • Μην καπνίζετε.
  •  Διώξτε το άγχος. Μερικοί άνθρωποι καταφέρνουν να αντιμετωπίζουν το άγχος πιο αποτελεσματικά από ότι κάποιοι άλλοι.  Εκείνο που είναι σημαντικό είναι να γνωρίζετε τα όριά σας, όταν πρόκειται για το άγχος, ούτως ώστε να μπορείτε να αποφύγετε πιο σοβαρές επιπτώσεις στη γενική εικόνα της υγεία σας αλλά και ειδικά στην υγεία των ματιών σας.
Μοιραστείτε το :