Βιταμίνες για την προστασία των ματιών σας

0

Η πρόσληψη βιταμινών μπορεί  να συμβάλλει στη συνολική ευεξία, ενώ η έλλειψη αυτών μπορεί να προκαλέσει σοβαρά προβλήματα υγείας.

Αυτό ισχύει και για τα μάτια σας καθώς και για τη γενική υγεία σας.

Τρεις βιταμίνες, που οι επιστήμονες έχουν εντοπίσει, ως ιδιαίτερα σημαντικές για την υγεία των ματιών είναι οι βιταμίνες Α,C και Ε.

Η διατήρηση επαρκών επιπέδων αυτών των βιταμινών μπορεί να βοηθήσει στη συνολική υγεία των ματιών.

Πηγές των βιταμινών Α,C και Ε.

Τα φρούτα και τα λαχανικά που είναι πλούσια σε χρώμα, είναι πιθανό να περιέχουν βιταμίνες καλές για την υγεία των ματιών.

Τα άπαχα κρέατα, το συκώτι, τα ψάρια, τα καρύδια και τα αυγά είναι επίσης πλούσια σε θρεπτικά συστατικά που χρειάζονται τα μάτια σας, καθώς και αυτές οι πηγές:

Βιταμίνη Α: βόειο κρέας ή κοτόπουλο, τυρί, πλήρες γάλα, καρότα, γλυκοπατάτες, σπανάκι, καλαμπόκι και πεπόνι

Βιταμίνη C: πορτοκάλια, πεπόνι, καλαμπόκι, μπρόκολο, φράουλες και γλυκές πιπεριές

Βιταμίνη Ε: έλαιο φύτρου σιταριού και δημητριακά ολικής αλέσεως

Για τους περισσότερους ανθρώπους, ο καλύτερος τρόπος για να αποκτήσει αυτά τα θρεπτικά συστατικά είναι μέσω μιας υγιεινής διατροφής, συμπεριλαμβανομένων δύο ή περισσότερων μερίδων ψαριών εβδομαδιαίως και με πολλά φρούτα και λαχανικά.

Σε κάθε περίπτωση όμως οφείλετε πάντα να συμβουλεύστε το γιατρό σας ή τον πάροχο υγειονομικής περίθαλψης, πριν ενισχύσετε τη διατροφή σας με οποιοδήποτε άλλο είδος πολυβιταμινών.

Μοιραστείτε το :